נושא: מסלול למתחילים ?! תאריך: 5/18/2011 10:14:00 PM
מחבר/ת: שניר רון
פרסמתי גם בטיולים אבל לא נראה לי שיש שם משהוא אז...
אני בן 14 שרוצה לעשות טיול בל"ג בעומר עם חבר מאלעד (בין ראש העין לשוהם) עד מצפה מודיעין על שביל ישראל.
האם יהיה קשה ? אני כבר עשיתי מסלול ממקורות הירקון עד לנמל (לבד) והיה קל. כדאי לעשות ? אם לא, משהוא יכול להמליץ על מסלול אחר למתחילים קרוב לסביבה שלי ? (אלעד, ראש העין, שהם)
אשמח לתגובות מהירות... תודה.
|