טקסט הודעת פורום
5/19/2011 1:01:00 PM
דני פריגל
לעניות דעתי....
נושא:
לעניות דעתי....
תאריך:
5/19/2011 1:01:00 PM
מחבר/ת:
דני פריגל
אם רכבת עד לנמל אז לא צריכה להיות בעיה להגיע עד מצפה מודיעין.
קחו סלולרי למקרה הצורך ומספיק מים וכמובן קסדה!
דני
BCR
חזרה לפורום