הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/19/2011 1:01:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דני פריגל עם תוכן  לעניות דעתי....
נושא: לעניות דעתי.... תאריך: 5/19/2011 1:01:00 PM
מחבר/ת: דני פריגל

אם רכבת עד לנמל אז לא צריכה להיות בעיה להגיע עד מצפה מודיעין.
קחו סלולרי למקרה הצורך ומספיק מים וכמובן קסדה!

דני
BCR


חזרה לפורום