הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/19/2011 1:43:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  joni levy עם תוכן  ההבדל
נושא: ההבדל תאריך: 5/19/2011 1:43:00 PM
מחבר/ת: joni levy

ההבדל במחיר נובע גם בגלל הבולם הקדמי שיש אפשרות לעוד כיוונונים - בולם יותר יקר


חזרה לפורום