נושא: אופני כניסה Trek4300 או Raleigh Mojave 8.0 תאריך: 5/19/2011 3:38:00 PM
מחבר/ת: Raz Tzameret
היי, אני רוכב מתחיל. אני מעוניין לקנות אופני כניסה וההתלבטות שלי כרגע היא בין שניים:
Trek4300
או
Raleigh Mojave 8.0
אשמח לחוות דעת לגבי שני הדגמים ולדעת בשורה התחתונה מה עדיף.
אני מתכוון לעשות נסיעות עירוניות במרכז הארץ.
תודה, רז
|