הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/19/2011 3:38:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Raz Tzameret עם תוכן  אופני כניסה Trek4300 או Raleigh Mojave 8.0
נושא: אופני כניסה Trek4300 או Raleigh Mojave 8.0 תאריך: 5/19/2011 3:38:00 PM
מחבר/ת: Raz Tzameret

היי, אני רוכב מתחיל. אני מעוניין לקנות אופני כניסה וההתלבטות שלי כרגע היא בין שניים:

Trek4300

או

Raleigh Mojave 8.0

אשמח לחוות דעת לגבי שני הדגמים ולדעת בשורה התחתונה מה עדיף.

אני מתכוון לעשות נסיעות עירוניות במרכז הארץ.

תודה,
רז


חזרה לפורום