נושא: שדרוג אופניים תאריך: 5/20/2011 7:06:00 AM
מחבר/ת: John
שלום,
שמי ג´ון, ואני רוכב מתחיל, כבר 3 שנים פחות או יותר, אני רוכב בעיקר בעיר, בת"א, טיילת, פרק הירקון, לפעמים אני גם נמצא בשטח, סינגלים, קיבוץ בארי, יער בן שמן, וכו´. עכשיו, יש לי טרק 4500 זנב קשיח, ורציתי לעבור לFull suspension, התקציב שלי הוא בין 7אלף ל8.5 אלף. גובה: 1.86 משקל 80 ק"ג.
קשה לי קצת להבין במושגים, הייתי בכמה חנויות, ואני ממש מבולבל מרוב המבחר, אני אשמח להמלצות מכיוון שאני אבוד. אם צריכים עוד פרטים אז תגידו.
תודה לכולם.
ג´ון.
|