טקסט הודעת פורום
| 5/21/2011 4:00:00 PM |
|
נושא: תקתוקים בזמן דיווש תאריך: 5/21/2011 4:00:00 PM
מחבר/ת: רפי הלחמי
בזמן הדיווש נשמעים תקתוקים מאזור הציר המרכזי.החלפתי את הציר,וזה עדיין ממשיך.התקתוק נשמע בכל ההילוכים.הרעש אינו מהפדלים.האופניים הם מסוג ג´איינט NRS.מה יכולה להיות התקלה?
|
חזרה לפורום |
|
|