הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/21/2011 5:32:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיורא קמרון עם תוכן  אבד "מולטי טול" באזור חרובית
נושא: אבד "מולטי טול" באזור חרובית תאריך: 5/21/2011 5:32:00 PM
מחבר/ת: גיורא קמרון

:( בשבת21.05 אבד לי כלי טיפול באופניים, "מולטי טול", נפל מתיק עוקף בזמן הרכיבה.
אשמח לקבלו בחזרה.

תודה מראש
גיורא
052-5255617


חזרה לפורום