טקסט הודעת פורום
| 5/21/2011 5:32:00 PM |
|
נושא: אבד "מולטי טול" באזור חרובית תאריך: 5/21/2011 5:32:00 PM
מחבר/ת: גיורא קמרון
:( בשבת21.05 אבד לי כלי טיפול באופניים, "מולטי טול", נפל מתיק עוקף בזמן הרכיבה. אשמח לקבלו בחזרה.
תודה מראש גיורא 052-5255617
|
חזרה לפורום |
|
|