הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/21/2011 7:36:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו פרץ עם תוכן  טיק טק טיק טק
נושא: טיק טק טיק טק תאריך: 5/21/2011 7:36:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ

אולי זה מאזור הציר/מיסבים של המתלה.

זה אפילו יכול להיות מהכיסא. תנסה לפדל בעמידה ותראה אם הרעש נמשך.

אולי זה מהמיגונים שלך (אם אתה רוכב עם כאלה), לי פעם היה רעש שלא הבנתי מאיפה הוא מגיע ובסוף שמתי לב שיש לי את אותו הרעש גם כשאני הולך בלי האופניים וגיליתי שזה בכלל מהפלסטיק של המגינים :o


חזרה לפורום