הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/22/2011 9:59:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עמיר פלד עם תוכן  אופני 29 אינץ - חוות דעת
נושא: אופני 29 אינץ - חוות דעת תאריך: 5/22/2011 9:59:00 AM
מחבר/ת: עמיר פלד

שלום,

אם התקציב שלך מגיע לאזור 11400 הייתי בודק גם את האופציה הבאה:

GIANT ANTHEM X2 29ERS בבייקסייל עולות כ-11450 ש"ח

מבחן מפרגן ביותר ל - X1:
http://www.ifeel.co.il/page/17643

פשוט נראה שלפי המבחן הדגם קצת יותר מוצלח

בסינגלים טכניים(סיבובים) , עליות והאצות.

בהצלחה

עמיר פלד


חזרה לפורום