טקסט הודעת פורום
5/22/2011 10:00:00 AM
רפי הלחמי
תיקתק
נושא:
תיקתק
תאריך:
5/22/2011 10:00:00 AM
מחבר/ת:
רפי הלחמי
תודה עבור התשובה.זה לא מהכסאולא מהרוכב.התיקתוק הוא רק בזמן הדיווש, יש מצב שמיסבי המתלה ירעישו רק בזמן הדיווש ?
חזרה לפורום