הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/22/2011 10:00:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רפי הלחמי עם תוכן  תיקתק
נושא: תיקתק תאריך: 5/22/2011 10:00:00 AM
מחבר/ת: רפי הלחמי

תודה עבור התשובה.זה לא מהכסאולא מהרוכב.התיקתוק הוא רק בזמן הדיווש, יש מצב שמיסבי המתלה ירעישו רק בזמן הדיווש ?


חזרה לפורום