טקסט הודעת פורום
| 5/22/2011 2:21:00 PM |
|
נושא: מידת haro shift r1 תאריך: 5/22/2011 2:21:00 PM
מחבר/ת: אלק פוקס
שלום אני מעוניין לרכוש את haro shift r1 חדש, אך לא סגור על המידה medium or small גובה שלי מטר שישים ושש והנני 17 אינץ האם למישהו יש המלצות ? תודה
|
חזרה לפורום |
|
|