נושא: קשה לגלות מאיפה הם באים תאריך: 5/22/2011 5:54:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ
בהתכתבות. אבל תנסה ללחוץ על המתלה לא ברכיבה.
יכול להיות גם שזה מהגלגל שיניים הקדמי או מהקסטה. פעם היה לי רעש מהגלגל שיניים הקדמי ולא הבנתי מה עושה אותו ובסוף ראיתי שפשוט אחת השיניים הייתה טיפה עקומה.
תבדוק את זה, זה עניין של ניסוי וטעייה, בלי לשבור את האופניים כן... אם אתה לא מוצא אתה תמיד יכול ללכת לחנות הקרובה לביתך ולבקש מהם לנסות למצוא את המקור.
|