טקסט הודעת פורום
5/22/2011 7:42:00 PM
איתן ברמן
כמובן שעליך לנסות בעצמך
נושא:
כמובן שעליך לנסות בעצמך
תאריך:
5/22/2011 7:42:00 PM
מחבר/ת:
איתן ברמן
ולבחור בנוח מביניהם.
לדעתי S יתאים לך יותר. האופניים שלהם גדולים יחסית למידה הרשומה. אני 178, ומעדיף M אצלם.
בהצלחה
חזרה לפורום