הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/22/2011 7:42:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  כמובן שעליך לנסות בעצמך
נושא: כמובן שעליך לנסות בעצמך תאריך: 5/22/2011 7:42:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

ולבחור בנוח מביניהם.

לדעתי S יתאים לך יותר. האופניים שלהם גדולים יחסית למידה הרשומה. אני 178, ומעדיף M אצלם.

בהצלחה


חזרה לפורום