הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/23/2011 12:05:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  sharlly s עם תוכן  מרגיש כאילו האופניים קצת גדולות!
נושא: מרגיש כאילו האופניים קצת גדולות! תאריך: 5/23/2011 12:05:00 PM
מחבר/ת: sharlly s

יש לי סטאמפ ג´מפר 2006 מידה מדיום!!
אני רוכב עלהם כבר כמה חודשים... ולא יודע למה... אני מתחיל להרגיש פתאום מוזר עלהם
(אני לא מצליח להחזיר את התחת חזרה מבלי להיתקל בכיסא! (הכיסא נמצא הכי קרוב שאפשר לכידון)
רציתי לבדוק אופניים במידה אחרת!

קודם כל רציתי לדעת מה המידה באינצ´ים של האופניים שלי?



חזרה לפורום