נושא: איזה סטמפי יש לך? תאריך: 5/23/2011 2:44:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ
בשנת 2006 יש גם HT וגם FS (ה-FSR)
אבל בעיקרון אם אני לא טועה מדיום שלהם זה 18 אינץ´.
מה הגובה שלך? יכול להיות שאתה מנסה להזיז את התחת אחורה כשהכיסא למעלה? כי במקרה כזה גם אם האופניים במידה שלך אתה תתקל בכיסא.
אהה ויכול להיות שהסטם ארוך? אבל זה לא בהכרך כי ממה שאתה אומר לדעתי זה לא ההבדל אבל תמיד יכול להיות...
|