הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/23/2011 2:59:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  sharlly s עם תוכן  FSR
נושא: FSR תאריך: 5/23/2011 2:59:00 PM
מחבר/ת: sharlly s

הגובה שלי הוא 1.71 מטר

אני באמת עם הכיסא למעלה...
והסטם שלי הוא 90 מילימטר...




חזרה לפורום