טקסט הודעת פורום
5/23/2011 2:59:00 PM
sharlly s
FSR
נושא:
FSR
תאריך:
5/23/2011 2:59:00 PM
מחבר/ת:
sharlly s
הגובה שלי הוא 1.71 מטר
אני באמת עם הכיסא למעלה...
והסטם שלי הוא 90 מילימטר...
חזרה לפורום