נושא: חוות דעת תאריך: 5/23/2011 3:47:00 PM
מחבר/ת: אלון דוידוביץ´
שלום לכולם,
אני מתכנן לשנות ולגוון קצת את חווית הרכיבה שלי. אני רוכב על אופני מארין MARIN Mount Vision 5.8 2009 והציאו לי הצעה לעשות טרייד ולקחת אופניים ROCKY MOUNTAIN Altitude 29 SE קישורית http://www.muddybumbikes.com/products.php?plid=m1b0s342p228 עשיתי רכיבה קלה עליהם, לא בשטח והתחושה היתה טובה, אשמח לחוות דעת, המחיר כאן חסר משמעות. אני רוכב קרוס קאנטרי ושבילים ברמה טכנית בינונית . אשמח לחוות דעת נוספת ממישהו שמכיר את הדגם או רכב עליו
|