הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/23/2011 10:27:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  joni levy עם תוכן  לפי הגובה
נושא: לפי הגובה תאריך: 5/23/2011 10:27:00 PM
מחבר/ת: joni levy

אתה מתאים למדיום.

תנסה להוריד את הכיסא בירידות ואז אתה לא תתקע בו שאתה לוקח את הגוף אחורה - גם ככה אתה לא צריך אותו למעלה בירידות הוא רק מפריע.

ואתה יכול להחליף לסטם יותר קצר (60 ממ +-)


חזרה לפורום