טקסט הודעת פורום
| 5/23/2011 10:27:00 PM |
|
נושא: לפי הגובה תאריך: 5/23/2011 10:27:00 PM
מחבר/ת: joni levy
אתה מתאים למדיום.
תנסה להוריד את הכיסא בירידות ואז אתה לא תתקע בו שאתה לוקח את הגוף אחורה - גם ככה אתה לא צריך אותו למעלה בירידות הוא רק מפריע.
ואתה יכול להחליף לסטם יותר קצר (60 ממ +-)
|
חזרה לפורום |
|
|