הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/24/2011 3:26:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  אפשר לקחת אופני מבחן לסופ"ש
נושא: אפשר לקחת אופני מבחן לסופ"ש תאריך: 5/24/2011 3:26:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע

ואני יודע שיש חנויות אשר משכירות את דגמי המבחן שלהם בלי קשר לאם הולכים לקנות את האופניים.

חבר שלי השכיר כך אופניים בחנות היבואן של ג´יאנט בנתניה. אם אני לא טועה, גם חלק מהאופני היד שנייה שיש להם אפשר להשכיר כך. עלה משהו כמו 150 ש"ח לסופ"ש.

בקיצור, תמיד אפשר להרים טלפון לחנות האהובה עליך ולשאול!

בהצלחה!


חזרה לפורום