נושא: קניתי ואני, משפחה וחברים מהם הרבה תאריך: 5/26/2011 6:35:00 PM
מחבר/ת: pink floyd
3 זוגות של zed 1.0ת אחד zed ואחד gt avalanche (אם אני זוכר את השם נכון ב1700 שקל לדעתי)
חנות טובה מאד ונחמדה מאד.
במחיר הזה אתה לא יכול לקנות משהו יותר טוב / אמין. האופציה היחידה כדי להתעלות על ה"דיל" הזה הוא לקנות אופניים יד שניה - שזה מעט מפחיד אם אין ידע.
לדעתי, לא תצטער מהZED 1.0 - אופניי כניסה טובות מאד, במיוחד לשבילים, ועשינו איתם גם את יער בין שמן וקפיצות של מטר והם שרדו.
|