נושא: ברקס אחורי ננל תאריך: 5/27/2011 7:38:00 PM
מחבר/ת: ניסן צור
שלום, אני רוכב על merida trans mission 800 מערכת ברקסים elixir 5 . בעיקרון יש לי כל הזמן בעיות עם הברקסים.
לעצם הבעיה, מחר אני אמור לרכב עם הבן שלי בהפנינג של עמותת אתגרים. הבעיה היא שהברקס האחורי נינעל ומסרב להשתחרר. להבנתי לא מדובר באויר במערכת (אויר במערכת יגרום לברקס לא לעצור). למישהוא יש רעיון איך לשחרר את הקליפר.
אגב לצערי האופניים ישבו במחסן כחודשיים ללא פעילות.
תודה מראש.
|