הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/28/2011 2:09:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ליאור מזרחי עם תוכן  מה עדיף בתור אופני כניסה לשיכוך מלא
נושא: מה עדיף בתור אופני כניסה לשיכוך מלא תאריך: 5/28/2011 2:09:00 PM
מחבר/ת: ליאור מזרחי

טראק\ספשלייזד FSR XC או FULL EX6/7


חזרה לפורום