טקסט הודעת פורום
5/28/2011 2:09:00 PM
ליאור מזרחי
מה עדיף בתור אופני כניסה לשיכוך מלא
נושא:
מה עדיף בתור אופני כניסה לשיכוך מלא
תאריך:
5/28/2011 2:09:00 PM
מחבר/ת:
ליאור מזרחי
טראק\ספשלייזד FSR XC או FULL EX6/7
חזרה לפורום