טקסט הודעת פורום
| 5/28/2011 2:47:00 PM |
|
נושא: K2 1.0 תאריך: 5/28/2011 2:47:00 PM
מחבר/ת: שי מילר
יש לנו כאלו כבר הרבה זמן (תלוי מאיזה שנה ) והן מצויינות למטרה שתארת. כמובן שיש לבדוק שהם בתצורה המקורית מהלכים שימאנו בלמי V וכו´. חישוק הוחלף כי התעקם וזהו !
|
חזרה לפורום |
|
|