הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/28/2011 2:47:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי מילר עם תוכן  K2 1.0
נושא: K2 1.0 תאריך: 5/28/2011 2:47:00 PM
מחבר/ת: שי מילר

יש לנו כאלו כבר הרבה זמן (תלוי מאיזה שנה ) והן מצויינות למטרה שתארת. כמובן שיש לבדוק שהם בתצורה המקורית מהלכים שימאנו בלמי V וכו´. חישוק הוחלף כי התעקם וזהו !


חזרה לפורום