נושא: 50 הסנט שלי... תאריך: 5/30/2011 6:42:00 PM
מחבר/ת: Guy C
כמו שכבר אמרו לך, עבור גובה 1.90 הכיוון שלך צריך להיות מידה XL או 21. מידה XXL או 23 מתאימות לרוכבים גבוהים יותר (כמוני למשל- 2.02). שים לב שהשלדות של ספשיילייזר יחסית גדולות יותר מיצרנים אחרים אבל הכיוון הכללי שלך צריך להיות XL או 21.
לגבי מכירה- אתה צודק, למכור XXL או 23 לא קל ובעניין הזה XL או 21 ימכרו יותר בקלות.
|