נושא: רכיבת זכרון לגיא תמרי - שבת 11-6-2011 ממושב בן שמן תאריך: 6/1/2011 3:49:00 PM
מחבר/ת: אידוב תורן
גיא תמרי נדרס ונהרג בעת שרכב על אופניו ב 16.4.2011 בכביש 40.
קהילת רוכבי האופניים מוזמנת לרכיבת זיכרון במסלול עליו רכב בפעם האחרונה. הרכיבה במסלול שאורכו כ- 27 ק"מ, תצא מהכניסה של מושב בן-שמן ביום שבת, ה- 11.6.2011 בשעה 7:00 אל כביש 40 ועד למחנה ביל"ו (לפני צומת ביל"ו), שם נבצע פניית פרסה ונחזור למושב בן-שמן. משך הרכיבה כשעה עד שעה וחצי. במהלך הרכיבה נעצור לדקת דומיה לזכרו בנקודה בה נפגע. בסיומה של הרכיבה יוכלו הרוכבים להמשיך לרכיבות השבת שלהם באזור "המשולש" ונחשון הסמוכים.
רכיבת הזיכרון המאורגנת ע"י "צימוק" (דן בזנר), בסיוע Team Focus, ובברכת משפחתו של גיא תתבצע באישור וסיוע של משטרת ישראל.
למגיעים ברכב, מומלץ לחנות באזור תעשיה לוד ליד בנין בנק לאומי ולהגיע רכוב למושב בן שמן.
לפרטים נוספים איציק אלקלעי 052-8543854
|