נושא: פרסטה תאריך: 6/2/2011 1:17:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
נתחיל מהסוף - היתרון העיקרי של פרסטה הוא הקדח הקטן בחישוק, מה שמחייב שימוש בו בחישוקים צרים (בכביש ובחישוקי XC).
לפעמים מגיעים חישוקים רחבים עם קדח של פרסטה. התירגולת של קדיחת חישוקים די מקובלת בחוגים מסויימים, למרות שיש טענה שזה מחליש את החישוק.
במקרה שלך לא הייתי ממהר לקדוח, משום שזה עלול להיות בעיה בשימוש בונטיל UST. אם כבר יש לך חישוקי UST, שווה לך מאוד לעשות מאמץ ולשמר אותם כפי שהם, ולהשתמש בצמיגי UST. אני עם טיובלס קומבינה בכל האופניים שלי, אבל אין כמו UST.
ותתחדש על האופניים. אחד הדגמים היותר מוצלחים, לדעתי.
|