הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/2/2011 1:49:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  המלצת הפורום היא להאמין למומחים
נושא: המלצת הפורום היא להאמין למומחים תאריך: 6/2/2011 1:49:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

אנחנו יכולים להמליץ מנסיוננו, ובדרך כלל זה בסדר גמור.
אבל אין תחליף לייעוץ מקצועי, במיוחד בעניין הזה שרבות בו ההערכות ומעטים בו המומחים.

דרך אגב, אני 178, ונוח לי מאוד TT=605. יש לי כזה גם באופני הFR וגם באופני הAM, ואני מרוצה מאוד.
כמובן שאני לא מתחייב לך שמבנה הגוף והפרופורציות שלנו זהים :rolleyes:


חזרה לפורום