נושא: שתי שאלות טכניות תאריך: 6/3/2011 10:53:00 PM
מחבר/ת: Guy C
1. האם יש בעיה בשימוש קבוע בנעילות של בולם אויר? אני מדבר על נעילות מלאות וגם על שינוי מהלך בבולם הקדמי מסוג Talas.
2. מהצמיג האחורי שלי יוצא אויר מהר מהרגיל, כל כמה זמן מומלץ להוסיף חומר אטימה לצמיג טיובלס? איך עושים זאת והאם צריך להצמד לסוג חומר ששמו בהתחלה או שאפשר להחליף סוג?
תודה.
|