טקסט הודעת פורום
| 6/7/2011 3:08:00 PM |
|
נושא: בנוגע לstem!! תאריך: 6/7/2011 3:08:00 PM
מחבר/ת: sharlly s
אני רוצה להחליף את ה stem שלי ל 70 מ"מ... ואני יודע שככל שה stem יותר קצר ככה האופנים נהיות יותר אגרסיביות! אבל מה אומרת הזוית של ה stem?
כרגע יש לי stem 90 מ"מ עם זווית 8 מעלות ( לפי היצרן )
|
חזרה לפורום |
|
|