הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/7/2011 3:08:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  sharlly s עם תוכן  בנוגע לstem!!
נושא: בנוגע לstem!! תאריך: 6/7/2011 3:08:00 PM
מחבר/ת: sharlly s

אני רוצה להחליף את ה stem שלי ל 70 מ"מ...
ואני יודע שככל שה stem יותר קצר ככה האופנים נהיות יותר אגרסיביות!
אבל מה אומרת הזוית של ה stem?

כרגע יש לי stem 90 מ"מ עם זווית 8 מעלות ( לפי היצרן )




חזרה לפורום