טקסט הודעת פורום
6/7/2011 5:08:00 PM
ארי בלויגרונד
תודה רבה
נושא:
תודה רבה
תאריך:
6/7/2011 5:08:00 PM
מחבר/ת:
ארי בלויגרונד
אם כך מומלץ להכניס פנימית לתוך הציג,
כי ככה יש יותר הגנה ויותר קל לטפל בתקרים!
תודה וחג זשמח!!
חזרה לפורום