הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/7/2011 5:08:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ארי בלויגרונד עם תוכן  תודה רבה
נושא: תודה רבה תאריך: 6/7/2011 5:08:00 PM
מחבר/ת: ארי בלויגרונד

אם כך מומלץ להכניס פנימית לתוך הציג,
כי ככה יש יותר הגנה ויותר קל לטפל בתקרים!
תודה וחג זשמח!!



חזרה לפורום