הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/8/2011 8:37:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  לא מדוייק
נושא: לא מדוייק תאריך: 6/8/2011 8:37:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע

עם פנימית התיקון הוא ´קלאסי´ . אבל לומר שיש יותר הגנה לא נכון. תוספת פנימית זה פחות הגנה.

פנימית בתוך הצמיג נמצאת במתיחה. כאשר קוץ חודר, איזור החור נפתח בגלל המתיחה (בלי קשר אם הקוץ יוצא או לא) .
בטיובלס, הצמיג מחוזק ואינו נמתח. כאשר קוץ חודר, החור נשאר אטום. כשהוא יוצא החור אינו גדל ואפילו קטן.

נכון שעבור טיובלס סיכוי קיים סיכוי גדול יותר לבריחת אוויר ( קלה! ) , אבל לבדוק לפני כל רכיבה ולהוסיף אם לא רכבת שבועיים... לא נורא.

אם בטיובלס יש חור, ניתן לתקן בעזרת תולעים (ערכת תיקון ייעודית) וגם ניתן להרכיב פנימית... כך ששוב יש יתרון לטיובלס. (גם אם הוא הפך לעם פנימית לאחר תיקון)

כמובן יש התומכים בפנימית DH, ללא עבודה מיותרת, אבל כל אחד והדיעה שלו :)



חזרה לפורום