נושא: קויילאייר יהיו טובים עבור מה שתיארת תאריך: 6/10/2011 9:02:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
וגם המרידה טרנסמישן - למרות שהגיאומטריה שלהם, אם אני זוכר נכון, מעט יותר מתונה.
אני מקווה שאתה יודע שהתמונה שהעלית איננה של CoilAir, אלא של Coiler, שזה דגם מקביל, מעט ישן יותר, עם בולמי קפיץ במקום אויר. לדעתי אפילו יותר מוצלח...
|