נושא: v-brake תאריך: 6/10/2011 2:06:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ
היי
אין שוני בין החיבורים של ימין ושמאל. החיבורים פשוט מתברגים החוצה. וכנראה הברגת את הימני החוצה כשהורדת את הברקס מהאופניים.
תסתכל שוב על הברקס שלך החיבור אמור להיות שם.
תוריד אותו מהברקס ותחזיר לאופניים. אם אין שם, לכל חנות אופניים יש איזה ערמה של כאלה בספירים שלהם.
|