טקסט הודעת פורום
6/10/2011 3:27:00 PM
נמרוד נאור
הדגם שעלתי אבל 2007 הוא שווה את המחיר של 4000??
נושא:
הדגם שעלתי אבל 2007 הוא שווה את המחיר של 4000??
תאריך:
6/10/2011 3:27:00 PM
מחבר/ת:
נמרוד נאור
ראיתי כאלה יד שניה ב4000 וקצת האופניים שוות את המחיר כי הם דגם 2007 :confused:
חזרה לפורום