הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/10/2011 3:27:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נמרוד נאור עם תוכן  הדגם שעלתי אבל 2007 הוא שווה את המחיר של 4000??
נושא: הדגם שעלתי אבל 2007 הוא שווה את המחיר של 4000??  תאריך: 6/10/2011 3:27:00 PM
מחבר/ת: נמרוד נאור

ראיתי כאלה יד שניה ב4000 וקצת האופניים שוות את המחיר כי הם דגם 2007 :confused:


חזרה לפורום