טקסט הודעת פורום
| 6/10/2011 3:51:00 PM |
|
נושא: האם יתאימו לי מידה S לספיישליזד אינדורו תאריך: 6/10/2011 3:51:00 PM
מחבר/ת: עומר ניזרי
אני חושב ללכת על אופניי מארין אטק טריאל או על ספיישליזד אינדורו ואני מטר 50 ואני לא בטוח עם מידה S תתאים לי .. מישהו יודע ?
|
חזרה לפורום |
|
|