טקסט הודעת פורום
6/10/2011 8:14:00 PM
דניאל אדלר
מידה
נושא:
מידה
תאריך:
6/10/2011 8:14:00 PM
מחבר/ת:
דניאל אדלר
לדעתי מידה S תתאים לך אבל עדיף לך ללכת ולמדוד בחנות או לקחת סיבוב ממשהו שיש לו אנדורו מידה S
חזרה לפורום