הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/10/2011 8:14:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דניאל אדלר עם תוכן  מידה
נושא: מידה תאריך: 6/10/2011 8:14:00 PM
מחבר/ת: דניאל אדלר

לדעתי מידה S תתאים לך אבל עדיף לך ללכת ולמדוד בחנות או לקחת סיבוב ממשהו שיש לו אנדורו מידה S


חזרה לפורום