נושא: תקלה במוט אוכף מתכוונן GRAVITY DROPPER תאריך: 6/10/2011 9:16:00 PM
מחבר/ת: גרג שטיינפר
שלום
יש לי תקלה במוט אוכף GRAVITY DROPPER, המוט פעם יורד פעם לא יורד, ואם יורד אז לא אולה בחזרה, כנראה המגנט לא משתחרר או משהו כזה.
מישהו יודע יפה מתקנים מוטות מסוג הזה, או אולי מישהו יודע מי מיבא את המוטות האלו?
תודה
|