הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/11/2011 8:38:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  מאוד תלוי במצבם...
נושא: מאוד תלוי במצבם... תאריך: 6/11/2011 8:38:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

אם הם במצב טוב, זה שווה את המחיר.

אבל אנשים לא קונים אופניים כאלה בשביל לנסוע בנחת בשבילים לבנים, ויש מצב שהאופניים עברו התעללות. צריך לבדוק בשבע עיניים...

שבת שלום


חזרה לפורום