טקסט הודעת פורום
| 6/11/2011 8:38:00 AM |
|
נושא: מאוד תלוי במצבם... תאריך: 6/11/2011 8:38:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
אם הם במצב טוב, זה שווה את המחיר.
אבל אנשים לא קונים אופניים כאלה בשביל לנסוע בנחת בשבילים לבנים, ויש מצב שהאופניים עברו התעללות. צריך לבדוק בשבע עיניים...
שבת שלום
|
חזרה לפורום |
|
|