הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/11/2011 10:53:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  בת שבע שלג עם תוכן  חוות דעת
נושא: חוות דעת  תאריך: 6/11/2011 10:53:00 AM
מחבר/ת: בת שבע שלג

רוכבת על אופני טרק 3700 רוצה לשדרג, הומלץ ג´ינט איגאונה. מישהו מכיר? מה? מי? כמה?
אשמח לתגובות :eek:


חזרה לפורום