טקסט הודעת פורום
6/11/2011 10:53:00 AM
בת שבע שלג
חוות דעת
נושא:
חוות דעת
תאריך:
6/11/2011 10:53:00 AM
מחבר/ת:
בת שבע שלג
רוכבת על אופני טרק 3700 רוצה לשדרג, הומלץ ג´ינט איגאונה. מישהו מכיר? מה? מי? כמה?
אשמח לתגובות :eek:
חזרה לפורום