נושא: GIANT IGUANA תאריך: 6/11/2011 11:48:00 AM
מחבר/ת: עמיר פלד
בת שבע שלום,
תמיד כדי להבין את סגנון הרכיבה שלך ואת הציפיות מהאופנים לפני כל המלצה.
אך בתור אחד שהיה לו GIANT IGUANA אני ממליץ עליהם בחום לרוכב מתחיל.
אילו אופנים פשוטים עם 27 הילוכים ובולם קידמי 80 מ"מ של RST.
כל עוד רוכבים רגוע ולא מצפים מהם לעמוד ברכיבה אגרסיבית הם יעשו את העבודה
הם גם זולים יחסית וגם מאפשרים לרכב כמעט ברוב תוואי השטח ביערות
בהצלחה תהני
עמיר פלד
|