נושא: גם אם כסף זו לא הבעיה עדיין לא הגדרת את סוג הרכיבה תאריך: 6/12/2011 12:40:00 AM
מחבר/ת: שלמה גרטמן
אם תחרותי? מרחקים ארוכים על שבילים לבנים כולל עליות וירידות או רכיבה יותר טכנית ואולי רכיבה מאד טכנית על גבול הפרי רייד או דאון היל.
אני אישית רוכב על ספשלייזד סטמפג´מפר עלית שהם עוד יותר נוחות מכל השלושה שכתבת ויותר אגרסיביות. והם מתאימים ל XC
אם אתה לא מתחרה אז בגדול תשלול את הדגם התחרותי. אם אתה רוכב מרחקים ארוכים כמעט ללא אלמטים טכניים אז לפוקוס יש מפרט עדיף אם אתה נכנס לסינגלים למכביר אז ההתלבטות תהיה בין ספשלייזד FSR לסטמפג´מפר (וכנראה שלפוקוס יש דגם מקביל)
|