נושא: מה תגידו תאריך: 6/12/2011 10:27:00 AM
מחבר/ת: harel yakir
אני רוכב כחודשיים חבר רוצה להעביר לי תמורת 4500 ש"ח אופני סקוט ספארק 60 האופניים עדיין באחריות המעביר האחורי הוא שימנו xt וכך גם הקידמי בולם קידמי רוקשוק טורה 120 מ"מ ואחורי של טורה מעצורי דיסק הידראולים מחכה לתגובות :confused:
|