הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/12/2011 10:27:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  harel yakir עם תוכן  מה תגידו
נושא: מה תגידו תאריך: 6/12/2011 10:27:00 AM
מחבר/ת: harel yakir

אני רוכב כחודשיים
חבר רוצה להעביר לי תמורת 4500 ש"ח אופני סקוט ספארק 60 האופניים עדיין באחריות
המעביר האחורי הוא שימנו xt וכך גם הקידמי
בולם קידמי רוקשוק טורה 120 מ"מ
ואחורי של טורה
מעצורי דיסק הידראולים
מחכה לתגובות :confused:


חזרה לפורום