נושא: מעוניין בחוות דעת על כסא לאופניים. תאריך: 6/12/2011 10:36:00 PM
מחבר/ת: אופיר סעדון
שלום לכול. נשבר לי הכסא הישן של האופניים ואני מעוניין לקנות כסא חדש. יש לי אופניים מסוג ספיישלייזד הארדרוק ספורט. אני רוכב לא מקצועי ככה מטייל כזה מידיי יום לא משהו רציני. חשוב לי שהכסא שאני קונה יהיה לי נוח. ראיתי כסא באינטרנט ורציתי לדעת מה אתם אומרים האם כדי לי לקנות אותו לפי מה שזה נראה הוא כסא מאוד נוח וגם של חברה טובה. מה אתם אומרים האם זה כסא מתאים בשבילי? תודה. הינה קישור שבוא תוכלו לראות את הכסא.
http://cgi.ebay.com/GT-BICYCLE-COMFORT-HOLE-GEL-BIKE-SEAT-PROSTATE-PERINEUM-/190409936276#ht_7316wt_1139
|