הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/13/2011 12:13:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Eli G עם תוכן  גרביטי
נושא: גרביטי תאריך: 6/13/2011 12:13:00 AM
מחבר/ת: Eli G

אהלן
ראשית, לפי דעתי הלא מלומדה המוט יושה הפוך. המגנט (מאיפה שיוצא הכבל) צריל להיות מאחור..לא יודע אם זה משנה אבל ככה התקינו לי אותו ברוזן מינץ כשרכשתי אותו ולדעתי הם היבואנים.

לנושא תקלות אתה יכול להיכנס לאתר שלהם וללכת למדור התמיכה ויש להם שם פתרונות לרוב הבעיות שניתקלים בהם.

לבסוף, אתה יכול לנסות משהו לבד וזה לשחרר את הגומי מהחלק התחתון ושם תמצא מין עיגול (ברח לי השם) שאתה יכול לסובב אותו..תסובב עד הסוף או כמעט עד הסוף עם כיוון השעון ותראה אם זה פותר לך את הבעיה


חזרה לפורום