נושא: גרביטי דרופר קלסיק תאריך: 6/13/2011 9:26:00 PM
מחבר/ת: Eli G
לפי התמונה שלך יש לנו את אותו המוט..את דגם הקלסיק..לפני שנה עלה למיטב זיכרוני כ 1400 ש"ח. יש לו שלושה מצבים. היום לא הייתי רוכש אותו בגלל שהקוטר של המוט הוא קטן ואני צריך להשתמש במתאמים ובגלל שיש לו רק שלושה מצבים וכן בגלל שצריך לתת לו טפיחה עם הטוסיק בשביל שיעלה.
היום הייתי הולך על ה KS950 או על הרוקשוק. חוץ מזה שהיום אפשר למצוא אותם באתרים ברשת (ישראלים שנותנים לך גם אחריות יבואן - חפש בגוגל) במחירים יותר זולים ממה שאני רכשתי את הגרביטי.
|