נושא: חוות דעת לפני קנייה תאריך: 6/14/2011 1:27:00 PM
מחבר/ת: עמיר פלד
שלום,
התשובה תלויה בסגנון הרכיבה שלך.
הסטמפי הם אופנים מצויינים וקלים וישמשו אותך בצורה טובה יחסית גם
ברכיבות האספלט שלך. מה שכן הם לא בנויים לרכיבה אגרסיבית וקפיצות של כמטר פלוס מינוס
פשוט עדינות מדי בייחוד בגלגלים שהם קלים (זה מעולה) אך עדינים.
אם אתה מגדיר AM כרכיבה לא אגרסיבית עם קפיצות של עד כחצי מטר
(ומשקלך נמוך מ90 ק"ג) הייתי הולך על הסטמפי.
אם אתה מגדיר AM כרכיבה אגרסיבית ועם הרבה קפיצות גם גבוהות בסביבות אפילו מטר
ויותר ה - HECKLER יעמדו בזה בכבוד. המחיר "שתשלם" על ה- HECKLER הוא ברכיבות XC
ובעליות יחסית לסטמפי (או שתסתל על כך כשיפור לכושר :-)).
ב - HECKLER תרוויח גם אמינות גבוהה לאורך שנים עקב פשטות המתלה
בעל ציר בודד.
אם תחליט על ה - HECKLER מומלץ מאוד לשדרג את הבולם האחורי ל FOX RP23.
ה - GT דומה מאוד ל - HECKLER מבחינת עמידות ברכיבה אגרסיבית רק סוג המתלה שונה.
אני אישית אם הייתי מעדיף את ה - HECKLER אם מדובר ברכיבה אגרסיבית - פשוט מהנים יותר לטעמי.
בהצלחה
עמיר פלד
|