נושא: בלם - עצת המומחים תאריך: 6/14/2011 11:27:00 PM
מחבר/ת: ל ב
שלום לכם,במהלך תיקון תקר בגלגל לחצתי בטעות על ידית הבלם.כשהחזרתי את הגלגל למקומו וסובבתי את הגלגל הדיסק הרעיש כאילו הרפידות יושבות עליו.הכנסתי מברג כדי להרחיק את הרפידות ואכן זה שיפר אך יש עדיין רעשי חיכוך.מקווה שלא עשיתי נזק... מה המלצתכם המקצועית עלי לעשות (לפני ואם בכלל לגשת לחנות)? תודה מראש
|