הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/15/2011 7:48:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גרג שטיינפר עם תוכן  שאלה נוספת
נושא: שאלה נוספת תאריך: 6/15/2011 7:48:00 AM
מחבר/ת: גרג שטיינפר

היי

שאלה נוספת יש לי אליך :)

כשהמוט נמצא במצב ביניים(בין החור העליון לחור התחתון) כלומר הפין נמצא בחור האמצעי, ואתה לדוגמא רוצה להוריד את הכסא הכי למטא, אז כאשר אתה לוחץ על הלחצן על הכידון האם אתה צריך לתת מכה עם הטוסיק לכסא על מנת שירד(בשביל לשחרר את הפין)??

תודה מראש


חזרה לפורום