נושא: formula תאריך: 6/15/2011 3:40:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ
היי בועז
אז ככה, פורמולה היא חברה מוכרת מאד ויש לה מוצרים טובים מאד (תלוי את מי שואלים). היא גם החבה היחידה אם אני לא טועה שנותנת 5 שנים אחריות על הברקסים, לא בטוח מה כלול באחריות הזאת אבל זה יותר מכל השאר...
ה-oro18 הוא דגם ישן של החברה, מאז יצא להם ליין מוצרים חדש. אבל הוא היה ברמה אחת מתחת לברקס הכי יוקרתי בסדרה שהיה ה- oro24.
אני אישית לא רכבתי איתם אבל לא שמעתי הרבה דברים רעים, כנראה גם בגלל שאין הרבה כאלה.
אגב אם אתה רוצה יותר תשובות יכול להיות ש"פדלים" יוכלו לעזור לך הם היבואנים, והם יושבים בירושלים.
|