הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/15/2011 3:53:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו פרץ עם תוכן  אני לא מומחה אבל אני אנסה
נושא: אני לא מומחה אבל אני אנסה תאריך: 6/15/2011 3:53:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ

לפי מה שתיארת אתה בסך הכל צריך להרחיק את הרפידות אחת מהשניה עם כלי שטוח כלשהו ולהזהר לא לפגוע ברפידות.

אל תפחד יותר מידי צריך להשתמש טיפה בכוח. ואם תהרוס במקרה את הרפידות תמיד אפשר להחליף אותן.
אם אתה לא בטוח בעצמך ומפחד מידי להרוס משהו תיקח את האופניים לחנות והם יסדרו את זה.

יש לך ברקס הידראולי נכון? כי אם לא אז זה בעייה אחרת


חזרה לפורום